Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Οι δέκα εντολές ενός σκύλου




(Φωτογραφία από το φιλοζωικό όμιλο Καλαμάτας )

  • Η ζωή μου διαρκεί 10 με 15 χρόνια. Οποιοσδήποτε διαχωρισμός από σένα, θα μου κοστίσει.  Για αυτό σκέψου το πριν με αγοράσεις.
  • Δώσε μου να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις από μένα.
  • Να μου έχεις εμπιστοσύνη.  Είναι ζωτικής σημασίας στην ευημερία μου.
  • Μη θυμώνεις μαζί μου και μη με κλειδώνεις κάπου θέλοντας να με τιμωρήσεις. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τους φίλους σου.. εγώ έχω μόνο εσένα.
  • Να μου μιλάς κάπου κάπου. Αν και δε καταλαβαίνω τα λόγια σου, καταλαβαίνω τη φωνή σου.
  • Να είσαι σίγουρος ότι ποτέ δε θα ξεχάσω την εκπαίδευσή μου.
  • Θυμήσου πριν με χτυπήσεις:  έχω δόντια που εύκολα θα σου προκαλούσα μεγάλο τραυματισμό, αλλά επιλέγω να μη σε δαγκώσω ποτέ.
  • Πριν με μαλώσεις για το ότι δεν κάνω κάτι καλά, αναρωτήσου αν μου δίνεις την κατάλληλη τροφή, αν είμαι εκτεθιμένος όλη μέρα στον ήλιο ή αν απλά δεν αντέχω από τα γεράματα.
  • Να με προσέχεις όταν γεράσω. Κι εσύ μεγαλώνεις και θα με καταλάβεις μια μέρα.
  • Να με πηγαίνεις καμιά βόλτα που και που. Τα πάντα είναι εύκολα για μένα όταν έχω εσένα δίπλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου